Üllata oma kliente ja koostööpartnereid suviste kingitustega

Isegi kui ilmad on jahedad võib suviste kingitustega oma klientide kui ka koostööpartnerite meeleolu rõõmsaks teha. Pealegi on paljud kingitused sobivad aastajast sõltumata. Näiteks Tonro lehel müüdavad valgusketid sobivad kodu või kontori väliseks kaunistamiseks igal aastaajal. Miks on oluline pühade hooajal oma kliente ja koostööpartnereid väikeste kingitustega üllatada? Vaatame mõningaid põhjuseid lähemalt.

Kliendi kinkimine on nutikas ärikäitumine

Üle 60 protsendi ettevõtetest ostab pühade ajal klientidele firmakingitusi ja ligi 40 protsenti ostab neid kingitusi ka ,oma töötajatele. Asi on selles, et kinkimine on tegelikult tavaline äripraktika. Kui kingid oma klientidele või töötajatele oma tunnustuse näitamiseks midagi erilist, aitab see edendada head suhet genereerib positiivset emotsiooni ning suurendab ettevõtte tajutavat brändi- ja äriväärtust.

Kinkimine hoiab sind meeles

Tarbijauurijate sõnul muudavad ärikingituse meeldejäävaks kolm olulist omadust. Esiteks hoolikalt valitud kingitus, teiseks isiklik sõnum ja kolmandaks monogramm. Lisades need kolm omadust oma kingitusse, ei tuleta sa kingisaajale mitte ainult meelde, et mõtled talle, vaid näitad ka, et mõtlesid kingituse enda peale.

Elamuslike suviste kingituste tegemine on seega väga tõhus sotsiaalsete kulutuste vorm ning see võib oluliselt parandada ettevõtte ja kliendi vahelisi suhteid. Samuti tuleks esmatähtsaks pidada ettevõtete kingitusi oma töötajatele, kuna see annab juurde tohutut väärtust, näidates, et ettevõte on töötajatele nende pakutava väärtuse eest tänulik.

Ärikingituse olulisusest

Ärikingitused, mida teed praegustele või potentsiaalsetele klientidele tasuvad end ära. Nende kingituste eesmärk on panna klienti tundma, et teda on märgatud, ta on armastatud ja teda hinnatakse. Suviste kingituste kinkimine aasta kõige pimedamal ajal jätab kliendile sisse sooja tunde ja emotsiooni, et kingitus on tegija poolt läbi mõeldud.

Kinkimine võib olla keeruline, kui loodad leida oma kliendile ideaalse kingituse või vähemalt kingituse, mis saadab soovitud sõnumi. Seetõttu peavad kingitused alati olema hästi läbimõeldud ja kujundatud vastavalt sinu kliendi eelistustele. Kõige olulisem näpunäide kingituste ostmisel on aga oma klientuuri tundmine ning nende vajaduste ja maitse järgimine.